maandag 16 juni 2008

Rizgari » Niviskar » Selim Çürükkaya

Rizgari » Niviskar » Selim Çürükkaya


Ergenekon taktiği

"Ne dersiniz?Öcalan ile Karayılan bu senaryoyu boşuna mı uydurdular?Bu Ergenekon taktiğinin perde arkasını bilen varmı?En azından taktik Ergeneko'nu ele vermiyor mu?"...... 17 Mayıs 2006 Günü eli silahlı bir kişiTürkiyede, Danıştay binasını basarak Bir grup hakimi kurşun yağmuruna tuttu. Kanlar içinde yere serilen hakimlerin arasındaEli silahlı katil, şöyle bağırıyordu: "Ben Allahın askeriyim" Bu manzaradan bir kaç saat sonra Türk kuvvet komutanları Topluca Danıştay binasına gelmiş Basına AKP hükümetini hedef gösteren Demeçler vermişlerdi. Kara Oğlan Ecevit Halkı anıtkabire çağırmış Darbe ortamının hazırlanması içinDüğmeye basılmıştı. Ama Hükümetin polisleri Yargıtay baskıncısını yakalmış Kığılı avukat, Allahın askeri değil Veli Küçüğün askeri çıkmıştı. Ergenekon örgütünün çok meşhur taktiğidir bu Veli Küçük' ün askeri olAllahın askeri olarak görün Türban karşıtı hakimleri katl et Türban yanlısı hükümeti töhmet altında bırak ve götür! Bu aynı taktik 1988 tarihinde Bekaa vadisinde Bir Kürt örgütü içinde Şöyle işlemişti Kendikendini ulusal önder ilan eden Bir zati muhterem Yirmibir Kürd gencini tutuklatarak Bunların kendisini öldürmek için gönderilen ajanlar Olduğunu kamuoyuna açıklamıştı. İşte onlardan biri olan Fevzi Açıkgöz'ün Yıllar sonra anlattıkları:"Apo' nun ismini işittiğimde Ve resmini her gördüğümde Bekaa'daki infazlar ve bana zorla dayatılan İsveç basbakanı "Olof Palme "cinayetini hatırlarım.Lübnan- Bekaa vadisindeki infazlar kampındaHücremde beklerken celatlar gelmişti. Bana direkt şunu söylediler: "Başkan Apo Olof Palme cinayetini üstlemeni ve açıklamanı istiyor." Sorgucu başı Murat Karayılan, yani CEMAL idi.Ardından bana Olof palme cinayetiniNasıl işlendiğini anlatan düzmece bir yazıyı ezberletip Bu doğrultuda ifade vermemi istediler.Hatta Akademi denilen yereDavet edilecek olan basın mensuplarına açıklama yapmam gerektiğini söylediler.. Ben ise soruşturmamı yapanlara yalvardım.Dedim ki;"Isveç te tüm aydın ve İsveç'lilerin desteği ileOlof Palme olayı ile ilgili partimiz PKK' nın Bu olaya karıştığı şüphesi tamamı ile yok olmuşVe artık ne Kürdler nede PKK yargılanmaktadır. Ben kendim İsvec te Olof Palme davasındaPKK adına sorgulanmışVe tüm takiplere tabi tutulan biri olarakAdıma ve diğer Kurd örgütleri ve liderleri adınaOLOF PALME cinayetini üstüme alırsamKesin olarak yine PKK ve önderliği Bu konuda kuşkuları üstüne Çekecektir. Bundan dolayi lutfen beni öldürün Ama bu yanlışı yapmayın" dedim.Bu kelimeleri sarf eder etmezMurat karayılan (CEMAL) yakınında Ayakta sopalı bekleyen işkencecinin sopasını elinden alarak Önce kafamın ortasına, ardından vücudumun her yerine rastgele vurmaya başladı.Ben kanlar içinde yere serilirkenO, hem vuruyor hemde şunları söylüyordu:" Oruspu çocuğu, bu haliyle bize akıl mı vereceksin?" Sonunda durumumun çok kötü olduğunu anlamış olacak ki yanındakilere:"Gidin bir doktor getirinBunu tedavi etsin, bu oruspu çocuğunun şu an ölmemesi lazımdır.Bunun dünya basınına yapacağı açıklama çok önemlidir. Çünkü dünya bilmelidir ki Koskoca İsveç başbakanı Olof Palme, Kemal Burkay, Hüseyin Yıldırım ve İbrahim Güçlü' nün emriyleFevzi Açıkgöz tarafından öldürülmüştür" Ne dersiniz? Öcalan ile Karayılan bu senaryoyu boşuna mı uydurdular? Bu Ergenekon taktiğinin perde arkasını bilen varmı?En azından taktik Ergeneko'nu ele vermiyor mu?

Geen opmerkingen: