maandag 7 maart 2011

Emekli Koramiral Atilla Kiyat,bir televizyon programinda cok carpici aciklamalarda bulundu.Atilla Kiyat faili mechul cinayetlerin devlet politikasi oldugunu,o donem ust tegmen,yuzbasi olan kisilerin emir uzerine bu cinayetleri isledigini ifade etti.

ISTANBUL/Emekli Koramiral Atilla Kiyat Haberturk,un sansursuz programinda failio mechul cinayetlerle ilgili carpici aciklamalar yapti.Emekli koramiral"93-97 yillari arasinda" islenen faili mechul cinayetlerin devlet politikasi oldugunu,o donrm yuzbasi ve ust tegmen olan kisilerin emir uzerine bu cinayetleri islediklerini belirtti.

Koramiral donemin cumhurbaskanlari,basbakanlarinin ve genelkurmay baskanlarinin hesap vermesi gerektigini soyledi.Iste cok konusulacak aciklama:

"1990,la 2000" yilari arasinda yapilanlar bir devlet politikasi olmasina ragmen,bolgede ulkesine karsi kin kusan bir nesilin yetismesine sebep olmustur.Hukuk disi uygulamalar olmustur.
Bugun Ergenekon,da faili mechul ciayetlerden dolayi suclanan ve iceride olan kimseler vardir.Ama ben devamli soyluyorum,bu arkadaslar o zaman(simdi Albay bunlar)Ust tegnmendi,yuzbasiydi.

Simdi diyorlarki,sen Cizre,deyken muhtar oldurdun,falancayi oldurdun.sene kac?1994,1995...simdi ben diyorum ki,,lutfen 1993,un,94,un,95,in 96,nin,97,nin basbakanlari,cumhurbaskanlari,genelkurmay baskanlari,OHAL valileri...yataginizda nasil rahat uyursunuz,lutfen cikip aciklayin,bu yillarda islenen faili mechuller terrorle mucadele icin devlet politikasiy miydi? ve bu cocuklar devlet politikasini mi uyguladilar?

Hayir boyle bir devlet politikasi yok"diyorsaniz,soyleyin hayir,soylemiyorlar,ben o zaman devlet politikasi oldugunu dusunuyorum.
O zaman malesef ulkeyi idare edenler,faili mechullerin de terrorizme onlem olarak gorduklerini dusunuyorum.Cunku bir ust tegmen"Ben Hasan,la,Mehmed,i bir halledeyim de bu terrorizmi bitireyim diyemez,birileri emir verdi"

Geen opmerkingen: